Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine družbe interseme d.o.o.  za končne kupce –  trgovina na drobno (b2c)

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine za končne kupce (B2C) družbe Interseme d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Za nakup veljajo tudi Splošni prodajni pogoji družbe Interseme d.o.o.

S spletno trgovino družbe Interseme d.o.o. (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje INTERSEME d.o.o., Tržaška cesta 202, 1000 Ljubljana, matična številka: 3829600000, davčna številka: 87222400, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

  1. Uporabniki – Kupci

Uporabnik lahko do spletne trgovine dostopa brez predhodne registracije. Za izvedbo naročila in/ali nakupa pa se mora registrirati in pridobiti uporabniško ime.

Uporabnik se prijavi v sistem spletne trgovine z registracijo s svojim naslovom elektronske pošte. Ko prodajalec potrdi posamezno registracijo z odgovorom na naslov elektronske pošte obiskovalca, le-ta pridobi pravico do nakupa preko spletne strani kot kupec. Ob registraciji v spletno trgovino kupec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo kupca nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi kadarkoli med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na spletnaprodaja@interseme.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

 

  1. Teritorialna omejitev pri uporabi spletne trgovine

Spletno trgovino lahko za naročila in za nakup uporabljajo le kupci (pravne ali fizične osebe), ki imajo stalno bivališče ali sedež na teritoriju Republike Slovenije.

Prodajalec blago, ki je naročeno preko spletne trgovine, dostavlja le na teritoriju Republike Slovenije.

 

  1. Posredovanje informacij

Interseme bo kupcu pred potrditvijo nakupa na daljavo posredoval zlasti naslednje informacije:

  • podatke o družbi Interseme (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • rok za dobavo
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

  1. Artikli in navedbe cen

Vse cene v spletni trgovini so navedene v  € (evrih) in vključujejo DDV.

V cenah niso vračunani stroški dostave. Stroški dostave se obračunajo posebej po ceniku, ki je objavljen na spletni strani.

Cene tudi ne vključujejo morebitnih dodatnih provizij v primeru izbire plačila, ki je pogojeno s plačilom dodatne provizije (npr. Paypal).

 

  1. Postopek naročanja

Uporabnik po prijavi v spletno trgovino po artiklih išče s pomočjo iskalnikov, ki jih najde v glavi spletne strani in v levem kontrolnem stolpcu.

Po odločitvi za posamezen artikel je potrebno klikniti na izbrani artikel za prikaz podrobnejših informacij. Ko sprejme odločitev za nakup, uporabnik klikne gumb “Dodaj v košarico”, s čimer se artikel doda v nakupovalno košarico spletne trgovine. Po koncu nakupovanja uporabnik lahko pregleda naročilo, lahko vpiše opombo na pozicijo naročila ali spremeni količino naročenih artiklov (artikel doda ali izbriše).

Ko je naročilo pripravljeno za oddajo, uporabnik klikne gumb “oddaj naročilo”. Nato v postopku potrditve naročila izbere način plačila in klikne gumb “potrdi”.

Potrdilo o uspešni oddaji naročila uporabnik prejme po elektronski pošti takoj po zaključku naročila.

 

  1. Sklenitev kupoprodajne pogodbe (nakupa)

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem (nakup) je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

Naročila so veljavna le v primeru izvršitve preko spletne trgovine na podlagi predhodne registracije. Kakršna druga oblika naročila ni možna, kakršna koli druga naročila pa ne bodo upoštevana.

 

  1. Plačilo

Prodajalec omogoča naslednje načine plačila v obliki 100% avansa:

  • po predračunu z virmanskim nakazilom na račun podjetja INTERSEME, d.o.o, ki je naveden na predračunu (brez plačila dodatne provizije); ali
  • plačilo preko sistema Paypal – www.paypal.com – (s plačilom dodatne 3,5% provizije, ki se obračuna poleg celotnega zneska nakupa z DDV in jo v celoti plača kupec.)

Plačilo naročenega blaga z gotovino ni možno.

Kupec mora naročilo plačati v roku treh dni od dneva oddaje naročila preko spletne trgovine, v nasprotnem primeru bo prodajalec štel, da kupec ne namerava izvršiti plačila in odstopa od naročila.

 

  1. Dobavni rok

Prodajalec bo postopek dostave začel po tem, ko bo na svoj transakcijski račun prejel plačilo celotnega zneska naročila, ki bo oddano preko spletne trgovine. Blago bo prodajalec načeloma odposlal po pošti naslednji delovni dan po prejemu popolnega naročila, oziroma v 48 urah od prejetega plačila celotnega zneska naročila, razen za sorte in pakiranja, za katere je na spletni strani vnaprej navedeno, da je dobavni rok daljši.

Pogodbena dostavna služba bo blago kupcu dostavila načeloma v dveh delovnih dneh od dneva odpošiljanja,  razen  v primeru  artiklov, za katere je ob naročilu naveden daljši dobavni rok. Prodajalec si pridržuje pravico podaljšanja dostavnih rokov v primeru nepredvidenih okoliščin ali višje sile, ki so izven sfere prodajalca in/ali pogodbene dostavne službe.

Kupec bo potrdilo o sprejemu naročila v obliki e-bona prejel na svoj elektronski naslov takoj, ko bo plačilo kupca prejeto na transakcijski račun, razen če bo s pogodbo določeno drugače.

Za naročila artiklov, kjer je vrednost naročila večja  od 50€, je možno dogovoriti oseben prevzem. Osebni prevzem je mogoč v skladišču semenskega krompirja na naslovu Vrhpolje pri Šentvidu 5, 1295 Ivančna Gorica in sicer ob torkih in petkih med 7:30-10:00 uro.

 

  1. Račun

Prodajalec po potrditvi naročila in prejetju plačila  kupcu pošlje račun skupaj z naročenimi artikli (v papirnati obliki). Na računu bosta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost svojih podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti podatkov na izdanih računih ne upoštevamo.

 

  1. Postopek obveščanja o nakupu

10.1. Izvedba naročila

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Prodajalec lahko za preverjanje podatkov  ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

10.2. Odprema naročila /Naročilo se lahko prevzame

Prodajalec v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Prodajalec v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

 

  1. Potrošnikova pravica do odstopa od pogodbe (nakupa)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene lastne uporabe izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 15 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa). Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe (nakupa)potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: spletnaprodaja@interseme.si s sporočilom, v katerem navede številko naročila, količino artiklov, svoje osebne podatke in kontaktne podatke ter razlog za odstop od pogodbe.

V primeru odstopa od pogodbe (nakupa) je potrošnik dolžan prejeti artikel vrniti bodisi po pošti na naslov prodajalca: Interseme skladišče semenskega krompirja, Vrhpolje pri Šentvidu 5, 1295 Ivančna Gorica bodisi ga osebno prinese v navedeno skladišče prodajalca.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe (nakupa) se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe (nakupa).

Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 3 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago je mogoče vrniti samo ob predhodni pisni najavi in pisni odobritvi vračila s strani prodajalca. Nenajavljenih vračil prodajalec ne bo sprejel.

Kupec lahko blago zamenja za drugo blago ali pa zahteva vračilo celotne kupnine na njegov transakcijski račun (pri čemer prodajalec ne bo vrnil morebitnega zneska provizije v primeru plačila preko sistema Paypal). Vrnjeno blago prodajalec sprejme samo ob predložitvi računa.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu v zaprti in nepoškodovani originalni embalaži ter v celotni kupljeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.  Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko / paket / tovor).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. V primeru plačila preko sistema Paypal bo prodajalec potrošniku vrnil celoten znesek nakupa, ne bo pa vrnil morebitne dodatno plačane provizije. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

 

  1. Garancija in jamčevanje za napake blaga

Za semenski krompir velja, da ga prodajalec dobavlja na podlagi standardov, ki so navedeni v predpisih o nadzoru, ki jih je sprejela uradna agencija za potrjevanje, ter standardov ki  veljajo za določeno kategorijo semenskega krompirja, ki je predmet dobave.

Razen, če ni izrecno dogovorjeno drugače, prodajalec ne daje nobenih dodatnih garancij.

Prodajalec si pridržuje pravico, da uporablja standarde, ki so strožji od standardov uradnih agencij za potrjevanje

 

  1. Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Prodajalec za nedoločen čas hrani naslednje podatke uporabnikov: IP naslov, ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z uporabnikom.

Prodajalec navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo posredovani nobeni tretji osebi.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

  1. Omejitev odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletnih trgovini. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Prodajalec ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo Prodajalec kupca pisno obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe (nakupa) ali zamenjavo naročenega artikla.

Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Prodajalec ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Prodajalec v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.